torsdag 7 februari 2013

Ännu en stickblogg!

Jaha nu har det hänt, jag har skaffat en blogg för första gången i mitt liv! Ni får inte förvänta er för mycket av mig, mina icke existerande läsare men jag ska försöka mitt bästa. Det tar nog ett tag innan jag lär mig hur det går till..

Jag kommer främst använda bloggen till att lägga upp mina stickprojekt eftersom mina dagar oftast består av just stickning. Kanske också just för att jag ska hålla koll på vad jag har att göra!

 Detta är vad jag håller på med nu framför datorn, två par strumpor i Drops alpaca garn.

2 kommentarer:

  1. Härligt med en ny fräsch blogg för alla stickälskare! Nu vill vi se om du har något spännande att visa upp som du stickat :D

    SvaraRadera
  2. Åh vad roligt att du tycker det Wolfen! Det kommer komma upp nya projekt hela tiden!

    SvaraRadera