torsdag 14 februari 2013

Glad alla hjärtans dag

Kram från oss på ALLA HJÄRTANS DAG!
 

Denna dagen har bestått av städning, diskning och tvättning allt för att jag och Bobban ska kunna slappa och mysa ikväll!
 
Dagen till ära så stickar jag med rött garn
 
Nu ska jag baka lite också, ska bli chokladbollshjärtan! Ett försök till det i alla fall.. Har färgat pärlsocker med rödkaramellfärg för at få lite mer feeling denna dag! Sen kan jag och Bobban vräka hela kvällen..
 
Det är så tråkigt att alla affärer gör en så stor grej av alla hjärtans dag. De förstör dagen genom att uppmana alla till att köpa presenter till dem man tycker om. Inte riktigt det som det handlar om tycker jag Varför inte fira alla hjärtans dag imorgon istället? Då är det säkert halva priset på alla "hjärtgrejer".. Eller så kan man lika gärna fira det hemma med lite hemmabakat och mys! Annars tycker jag om dagen och det är en fin tradition när man tänker lite extra på sina nära och kära!
 
Hoppas ni får en superduper bra dag!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar