söndag 24 mars 2013

Helgens inköp

Jag har funderat på hur garnen "hoooked zpagetti" och "RIBBONXL" känns och ser ut i verkligenheten. I fredags var jag inne i den tredje garnaffären i min stad, en jättefin butik (jag förstår inte varför jag inte har besökt den tidigare!) Där stötte jag på båda garnerna och fick peta och känna på dem lite. Fina och speciella garner båda två, men fick bli en blå RIBBONXL. Det var även köp 4 betala för 3, så då kan man ju inte bara gå vidare utan. Det blev tre "soft cotton" från Järbo i härliga vårfärger.


Jag var ute efter lite mer inspiration än de bloggar jag läser osv, så jag köpte en liten handarbetstidning. Den säljs med expressen och hade fina pysseltips, dock inte så mycket sticktips. De stickmönster som fanns i  hittar man ganska lätt på internet och därför hade jag sett mönsterna innan. Lite tråkigt, men den är säkert bra för dem som inte är inne så mycket på datorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar