lördag 26 oktober 2013

Stockholm Stockholm stad i världen!

För två helger sedan besökte vi ett höstfint Stockholm. Jag fick en resa dit för att kolla på Galenskaparna och After Shaves 30-årsjubileum i födelsedagspresent och vad roligt vi hade! Jag har nog aldrig skrattat så himla mycket i hela mitt liv! 










Jag försökte leta efter någon bra garnaffär, men jag blev besviken när den enda affären jag var inne i hade dålig kundservice. När vi kom in, var det bara vi där och hon bakom kassan varken kollade eller hälsade på oss, därför var jag inte alls motiverad till att köpa något från dem. I alla garnaffärer jag har varit inne i tidigare är medarbetarna väldigt engagerad i kunden och hälsar i alla fall när man kommer in genom dörren, väldigt tråkigt att behöva få denna erfarenheten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar