lördag 20 april 2013

New York

Ja nu är vi här. Har sovit första natten på hotellet nu och det var så himla skönt! Jet lagen börjar visa sig nu också.. känns som en dålig bakfylla faktiskt.. inte lika roligt, men det brukar gå över framåt dagen!

Tyvärr så måste jag skriva från mobilen för att vi inte har någon dator. Under resan så kommer det vara dåliga mobilbilder, men när jag kommer hem kommer jag naturligtvis lägga upp några andra!

Resan hit till Usa tog ungefär 16h om jag inte har räknat fel, den skulle egentligen ta 20 men fick boka om den direkt på morgonen. När jag kom fram till Matilda så åt vi nästan direkt. Det var så fint väder så vi satt ute och åt. Härligt!

Igår åkte vi buss 8h för att komma till NY och här är vi nu. Igår kollade vi TimeSquare och affärerna där. Vi funderar på att se en Broadwayshow också, men vi får se vad vi hinner med.

Vi ska gå till södra delen av staden idag ner till SoHo och så vidare, ska bli så spännande.
 

1 kommentar: