måndag 24 juni 2013

Nytt jobb!

Nu har jag börjat bli frisk och kunde gå till första dagen på det nya jobbet. Jag har alltså slutat på McDonald's och börjat på Ica istället! Känns riktigt bra att fylla cv:t med lite nya erfarenheter. Klarade postcertifieringen idag också så nu kan jag arbeta med posten i butiken, roligt!

Ett tag nu har jag monogamstickat på min solution men nu krånglar den lite så jag har plockat fram lite bomullsgarn till disktrasor. Jag drog även fram min tröja som inte har sett dagens ljus på länge. Den ena armen är färdig men garnet är slut så jag måste svänga förbi garnaffären någon dag. Dessutom är kroppen alldeles för stor så jag funderar på att repa upp den till armarna och sedan förminska den lite. Det får bli ett projekt när ork och tid finns.

 
 
 
Just nu vill jag börja med en kofta, en Emelie. Jag har garnet som skulle kunna vara till den så det är ju bara mönstret som fattas, men jag känner att jag vill bli färdig med det jag har igång först så att det inte bara blir liggande..
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar