onsdag 18 september 2013

Buuu

Jag har knappt någon tid till min stickning.. På de tågresor jag trodde att jag kunde sticka massor på går åt till plugg i princip hela tiden. Jag vill ju kunna göra både och!

Ska jag vara helt ärlig så trodde jag inte att det skulle vara såhär mycket läsande. Det kanske bara är så i början, att man måste komma in i tänket och sedan blir det lättare i nästa period. Jag har inte läst alls mycket ekonomi innan så det har blivit en total omvändning för mig. Det är verkligen jätteintressant men jag blir ledsen när jag inte hinner med att sticka.

Det lilla jag har stickat fick jag repa upp eftersom jag hade stickat på för små stickor, så just nu känns det som om jag har gått in i en vägg och min emelie kommer aldrig bli färdig...

Jag har i alla fall börjat använda min halsduk nu som jag slängde ihop förra året. Jag kommer inte ihåg vilket garn det var, men ullgarn är det. Äntligen höst!

1 kommentar:

  1. Robin / Krambjörnen25 september 2013 kl. 23:50

    Å vad söt du är min älskling! <3 Förresten! Har du fått reda på vem den där mystiska Marwin är? Den som kommenterade om min Chuck Ragan poster?!

    SvaraRadera