torsdag 12 september 2013

Alla Ufo:n

Under hösten ska jag försöka få bort min Ufo-hög (Ufo = unfinished object) och minska min garnstash. Inte ett omöjligt uppdrag men kanske långtråkigt, man har ju valt bort projekten en gång av en anledning. Jag har massor med bomullsgarn till disktrasor som jag köpte in när drops hade rea, olika sortens ullgarn som jag tänkte skulle bli vantar och så vidare.

Det känns som ett ganska jobbigt projekt att stå emot alla fina garner där ute, men samtidigt mår man nog bättre när man har rensat ut lite. Jag ville vara med i Stephen Wests Mystery KAL, men jag får nog tänka om och försöka hitta projekt som jag har garn till.

Ett av de Ufona jag har är min bomullströja som är stickad uppifrån och ned, som jag repade upp kroppen på för någon månad sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar