söndag 8 september 2013

Problem

Jag har inte kunnat gå in på blogger på några dagar så jag har inte kunnat blogga... men nu verkar de ha fått ordning på det igen!
Skolan har börjat och hittills är det roligt och intressant. Just nu pågår "nollningen" och jag har varit med på lite olika aktiviteter. Jätteroligt att lära känna nya männsikor och en ny stad. Nästa vecka kommer bli minst lika bra med bland annat en stor avslutningsfest på lördag!
Jag har stickat i princip 0 denna veckan, dels för att jag haft mycket att göra och dels för att jag har läst i mina kursböcker på tåget. Får ta tag i det nu nästa vecka så jag hinner med allt i höstlistan.
Robin och hans familj var hemma hos sin mormor och städade ur, hon ska nämligen flytta. De fick ta vad de ville ha och Robin kom hem med två underbara saker! En gammal husqvarna automatic, jag har inte provat om den fungerar än men bara färgen på den gör ju att jag svimmar av snygghet! Sedan en gammal kaffeburk och jag älskar gamla burkar så den passar bra i min samling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar