torsdag 29 augusti 2013

Gårdagens fynd

Jag fick se de här muggarna precis i början av loppisen och jag blev totalt dökär i dem! Jag kunde inte slita ögonen från dem, så de fick självklart följa med hem. Jag kommer aldrig få nog utav muggar, hittar nya hela tiden som jag vill ha.
 
Hur fina är inte de här böckerna? Dessutom fick jag dem på köpet när jag handlade, kanonbra.
 
 


Igår blev jag färdig med den stora delen av min Emelie, men när jag skulle börja fästa axlarna upptäckte jag att jag har slarvat bort min nål... så jag fick börja att sticka på en disktrasa istället och det var inte alls lika roligt nu när man har lärt sig lite mer avancerade saker... Som tur är har jag en sån underbar sambo, som åkte in till staden idag när jag jobbade och kunde köpa med sig en ny!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar